Naša priča

Prije 14 godina krenuli smo od ideje da malim i srednjim poduzećima omogućimo upravljanje ljudskim resursima usporedivo s onim u velikim poduzećima, a bez potrebe za zapošljavanjem internog stručnjaka. Željeli smo znanje i iskustvo koje postoji u području organizacijske psihologije i upravljanja kadrovima prilagoditi i prenijeti poduzećima u okolini i u tome smo bili vrlo uspješni.

Ali naši su klijenti htjeli i trebali više. I htjeli su to napraviti s nama kao stručnom podrškom.

Zbog toga smo uz svoje klijente postali stručni u područjima koja nismo planirali kada smo krenuli. Pomagali smo u:

  • otkrivanju što kupci žele i koliko su zadovoljni,
  • pomagali smo u oblikovanju i pisanju poslovnih strategija,
  • naučili smo kako optimizirati poslovne procese i prilagoditi organizaciju da organizacija može isporučiti ono što kupci traže uz manje troškova,
  • oblikovali smo ponudu prema prepoznatim potrebama i grupama kupaca i osmišljavali promotivne tekstove za prezentiranje ponude kupcima.

U svemu tome ostvarili smo odlične rezultate za naše klijente i to sada sada želimo podijeliti i s drugima.

Prateći svoje klijente i njihove potrebe i proučavajući najsuvremenije teorije i poslovne prakse zatvorili smo krug i sada integriranom uslugom pokrivamo sve segmente poslovanja koji su presudni za krajnji uspjeh poduzeća, a u kojima je presudno znanje o LJUDIMA.

Što vam omogućavamo?

Konstantno biti u kontaktu s tržištem i razumjeti njegove potrebe, oblikovati i prilagođavati inovativnu strategiju, optimizirati način rada, birati i razvijati svoje ljudske potencijale da prate razvoj procesa, ciljano i efikasno komunicirati s kupcima prema modernom marketinškom (ili sistemskom) modelu upravo to predstavlja osnovu uspješnog poslovanja.

Većini malih i srednih poduzeća je to jasno, ali ne znaju kako krenuti. Mi znamo i spremni smo vas voditi (i pratiti) u tome. Ne gubite vrijeme na skupe edukacije i debele knjige koje govore o općenitim stvarima ili tvrtkama koje nemaju veze s vama.

Mi smo to već učinili i u praksi prilagodili poduzećima poput vašeg i vrlo rado ćemo pomoći i vama:

  • razumjeti što vaši korisnici žele i kako vas vide kroz oblikovanje i provođenje istraživanja kupaca i kontinuirano prikupljanje povratnih informacija o zadovoljstvu,
  • definirati inovativnu strategiju i jasnu viziju razvoja, izbjeći tipične pogreške u razmišljanju i zaključivanju kroz oblikovanje i facilitiranje strateških radionica,
  • pronaći najefikasniji način obavljanja posla koji će dati najvišu kvalitetu uz minimalne troškove kroz optimiziranje poslovnih procesa,
  • uvesti sustavni razvoj i edukaciju postojećih zaposlenika u skladu s njihovim potencijalom, motivacijom i potrebama organizacije kroz uspostavljanje sustavnog razvoja zaposlenih,
  • razviti vještine i znanja rukovodnog i prodajnog osoblja kroz treninge i edukacije iz područja prodaje, kvalitete usluge i efikasnog rukovođenja,
  • pronaći i odabrati nove članove tima koji će se znanjem, osobnošću i motivacijom brzo i dugoročno uklopiti u postojeću i buduću organizaciju kroz uslugu profesionalne selekcije,
  • osigurati da vam je kadrovski aspekt poslovanja u skladu s aktualnim zakonima i propisima kroz uslugu kadrovske evidencije, administracije i usklađivanja dokumenata sa zakonskim propisima,
  • razviti komunikaciju prema potencijalnim i postojećim kupcima o svim novostima u vašoj ponudi koja će biti ciljana, zanimljiva i poticati na konkretnu akciju kroz uslugu kontinuirane promocije i komunikacije.

Mali, srednji, veliki

Naše su konzultantske usluge od samog početka u najvećoj mjeri koristila mala i srednja poduzeća. Zahvaljujući tome vrlo smo dobro upoznali izazove ove specifične grupe i razvili usluge prilagođene njima.

Naučili smo se da takva poduzeća nemaju vremena ni volje za komplicirane, općenite teorije i metode razvijene za velike korporacije.

Kad angažiraju konzultante vole da im oni nešto i naprave umjesto da samo savjetuju što bi oni trebali napraviti, žele da ih rasteretimo, a ne dodatno opteretimo.

Žele da je suradnja jednostavna, da poznajemo razne sektore kao i da nam ne moraju baš sve crtati. Vole da smo fleksibilni i uviđavni prema njihovim okolnostima jer su obično do kraja napeti i po pitanju ljudi na raspolaganju i budžeta.

Vole da se ne pravimo važni i da se ne razbacujemo stručnim i engleskim terminima, preferiraju NO NONSENS (ili NO BS) pristup (znamo da smo rekli da ne volite engleske termine, ali 'ajde vi ovo prevedite!).

I mi smo malo poduzeće i dobro smo upoznali mnoga mala i srednja poduzeća, obično se jako dobro razumijemo i volimo surađivati. Najviše i volimo raditi upravo s takvim organizacijama jer se ne treba probijati kroz silne hijerarhije, političke kombinacije i ostale draži „velikih“. Ako čelni ljudi shvate poantu, a obično shvate vrlo brzo, nastaje kreativna kombinacija u kojoj nastaju odlične ideje koje bitno mijenjaju poslovanje, rezultate i samu firmu.

To ne znači da nam smetaju veće firme, dapače, s nekima jako lijepo surađujemo, ali mali i srednji su ono gdje smo najbolji i o kome razmišljamo kada oblikujemo svoje usluge i organizaciju.

Tko smo?

Barbara Marot

Diplomirani je psiholog. Karijeru je započela u tvrtci Dragon u kojoj je osmislila ciklus seminara Psihologija prodaje i proces za pomoć pri odabiru novih kadrova. Seminare su slušali brojni polaznici iz cijele regije, a selekcija kadrova obavljena je za različite firme i najrazličitija radna mjesta.

2005. godine s Alenom Marotom pokreće Edukacijsko savjetodavni centar Optimum koji tvrkama pomaže pri odabiru i razvoju kadrova. Kroz višegodišnju edukaciju u organizaciji William Glasser Institutea stječe certifikat za primjenu Teorije izbora i Realitetne terapije čime dodatno pomaže klijentima u rješavanju kadrovskih pitanja i izazova.

Tijekom rada u Optimumu osmislila je i održala brojne seminare iz područja rukovođenja, kvalitete usluge te područja upravljanja kadrovima. Seminari su održavani u organizaciji Optimuma, ali i u suradnji s HGK ŽK Rijeka i ŽK Pula, Regionalnom razvojnom agencijom Porin te u sklopu HUP-ovog programa usavršavanja managera.

Radeći s tvrtkama uviđa ograničenja usmjeravanja na ljude te se usavršava u području oblikovanja i upravljanja sustavima. Od 2008. godine pomaže tvrtkama da ostvare bolje rezultate unapređujući poslovne procese i sustavno pristupe upravljanju. Od 2007. do 2009. godine bila je stalni kolumnist portala MojDoktor u sklopu priloga Zdrava radna okolina.

Jesen 2009. godine provodi u Velikoj Britaniji radeći na implementaciji Vanguard metode u nekoliko organizacija i učeći od Vanguardovih eksperata.

Početkom 2010. godine osniva Vanguard savjetovanje d.o.o.

Alen Marot

Diplomirani je psiholog koji je cijelu svoju karijeru proveo u širem području organizacijske psihologije i managementa proučavajući i prenoseći spoznaje o tome kako se može raditi pametnije na korist svih uključenih.

Radio je u odjelu ljudskih resursa druge hrvatske farmaceutske tvrtke gdje je organizirao edukacije, provodio selekciju i sudjelovao u uvođenju sustava godišnjih razgovora. O praćenju radne uspješnosti i godišnjim razgovorima, kao i o anketnom ispitivanju organizacijske klime i kulture još je više naučio u konzultantskoj kući AT Adria d.o.o. iz Zagreba koja je u to vrijeme bila vodeća u području ljudskih resursa za Sloveniju i Hrvatsku. Radio je na projektima u nekoliko većih hrvatskih firmi te je neko vrijeme i vodio projekt komparativnog mjerenja organizacijske klime u Hrvatskoj.

U veljači 2005. godine vraća se u Rijeku i pokreće Edukacijsko savjetodavni centar Optimum gdje radi kao savjetnik i predavač. Održao je više desetaka otvorenih seminara i internih edukacija iz područja odabira i razvoja kadrova, upravljanja organizacijom, kvalitete i vođenja ljudi. Tijekom vremena Optimum je stekao vjerne korisnike kojima pomaže u rješavanju pitanja vezanih za kadrove.

Sudjelovao u programu W. Edwards Deming Institute iz Washingtona tijekom kojeg je stekao dubinsko razumijevanje pristupa Vođenja putem potpune kvalitete i shvatio da nije sve u ljudima.

2009. ostvaruje suradnju s konzultantskom kućom Vanguard Consulting Ltd. iz Velike Britanije te provodi 3 mjeseca na intervencijama u britanskim poduzećima proučavajući unapređenje poslovanja kroz sistemsko razmišljanje. Surađuje s različitim konzultantima te firme.

2010. pokreće hrvatsku podružnicu Vanguard savjetovanje d.o.o. u kojoj radi kao savjetnik. Prema potrebi i potražnji radi na intervencijama u javnom i privatnom sektoru u Hrvatskoj i Velikoj Britaniji.

Od 2005. do 2010. godine bio je stalni kolumnist Poslovnog priloga Novog lista gdje je kroz kratke tekstove („Riječ stručnjaka”, „Priča sa zapadne strane”, „Rupa u sustavu”) prenosio jezgrovite pouke o zabludama i greškama uobičajenih managerskih metoda i boljim rješenjima. 

TOP