edukacijsko savjetodavni centar optimum
rješenja za osobni i organizacijski razvoj
S.V. Čiče 7, HR-51000 Rijeka
T +385 (0)51 323 448, F 323 447
optimum@centaroptimum.hr

ODNOSI S KUPCIMA

Marketinški način razmišljanja kako ga je definirao Kotler zapravo je na drugačiji način rečeno ono što tumači pristup Upravljanja putem potpune kvalitete ili Sistemskog razmišljanja kojeg primjenjujemo za optimiziranje poslovanja.

Znati što naši (potencijalni) kupci žele, kakve problem imaju i što im je bitno kod naših usluga najmoćnija je informacija koju poduzeće može imati u svojim rukama. Kroz oblikovanje istraživanja kupaca, ali i uspostavljanje stalne povratne informacije o tome koliko su postojeći kupci zadovoljni s našim uslugama dajemo vam snažan alat za usmjeravanje vaših napora i prilagođavanje cjelokupnog poslovanja. Bez ovakvog sustava većina poduzeća vozi autobus zavezanih očiju bez da točno zna kamo njezini putnici žele stići. Nije ni čudo da se često izudara o bankine dok se putnici bune i negoduju, a zaposlenicima je već dosta svega. 

Zamislite sada da vam je u svakom trenutku jasno što vaši kupci žele, koje sve grupe kupaca imate s različitim zahtjevima i još znate kako vas oni vide, koliko ono što im isproučujete odgovara njihovim potrebama i što bi točno trebalo popraviti da budu još zadovoljniji. 

Uspostaviti odnose s kupcima u kojima su oni partneri u oblikovanju vaše ponude omogućava i sasvim drugačiji pristup promociji kada kupce treba obavijestiti da ste uspjeli oblikovati proizvod ili uslugu prilagođene upravo njihovim zahtjevima. 

Optimum može samostalno ili zajedno s vama: 
  • provesti istraživanje među vašim kupcima i saznati kakve probleme imaju, što im je bitno kod onog što vi nudite, kako donose odluku o kupovini i gdje saznaju o ponudama;
  • dobiti povratnu informaciju o tome koliko su postijeći kupci zadovoljni onim što vi nudite i kako vas doživljavaju potencijalni kupci;
  • uspostaviti sustav kontinuiranog dobivanja povratnih informacija i praćenja zadovoljstva kupaca;
  • uspostaviti komunikaciju s kupcima putem koje ćete ih obavještavati o novim ponudama ili pogodnostima. 

Upit

Trebate pomoć ili dodatne informacije

Newsletter

Budite u toku i prijavite se na naš newsletter